Powered By Blogger

niedziela, 3 czerwca 2012

Przepraszam:*

Cześć,
przepraszam że tak długo nie pisałam ale mój dostęp do komputera był bardzo ograniczony.
Ah , dlugi czas już minoł od ostatniej notki.
Właśnie wruciłam z zakupów z mamą.
Nowe spodnie, bluzka, kurtka i mega fajne buciki z Nike.
No cóż. W ostatniej notce wspominany pobyt w dreznie był boski,
romantyczna kolacja w świetnej restauracjii z P:**
Bierzmowanie w zeszłym tygodniu i wiele innych rzeczy które sie działy upiększyły mi ten czas.
Jutro praktyka w radiu i temat o którym bedziemy jutro rozmawiec to dieta.
Moim zdaniem bardzo pasujący temat do padchodzącego lata, chodz nie bardzo je czuć przy takiej niezbyt fajniej pogodzie.
Ale za dwa tygodnie ma sie przejaśnic wiec głowa do góry.
Miłego wieczoru życzę

Kamiix3


6 komentarzy:

  1. No, no fajny Bloog :D:D
    Huhu! prosze wiecej notek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ich mag dein BLOG. weil du mein lieblingsjude bist (;

    OdpowiedzUsuń
  3. ehym ...
    No fajny blog, ale przydałoby się bardziej stylistycznie pisać, bez powtórzeń i błędów interpunkcyjnych. :)
    Poza tym świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Podoba mi się Twoje wykonanie piosenki
    "Wiem że jesteś tam".
    Posłuchałem jej na iSing.pl.
    Szkoda że na tym blogu niema zdjęć.
    A może tu są tylko nie umiem ich
    znależć.
    iSingowicz bogatek.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog :)
    ciekawie piszesz

    jestem ania0717 z ising

    OdpowiedzUsuń