Powered By Blogger

sobota, 11 stycznia 2014

Czas na oczka ;)

Cześć skarby,
Co tam u was ciekawego? 
U mnie wszystko Oki, jedyne co mnie za przeproszeniem wkurwia to pogoda.
U nas w Dreznie (Niemcy) jest po 8-14 stopni celcjusza . Wtf? Ludzie jest niby zima. Znaczy ja sie niezmiernie cieszę ze nie jest zimno ani nie ma śniegu bo nienawidzę zimy ale jak słyszę ze za tydzień ma być do - 10 stopni a za dwa tygodnie znowu prawie 15 stopni to aż mnie piorun mógł by walnąć. No ale cóż wolała bym siedzieć w jakimś cieplutkim kraju ale nic sie teraz nie da zrobić ale już sie nie mogę doczekać czerwca bo od 7 do 14 będę nareszcie w Kołobrzegu i będę miała pare chwil dla siebie i z moja bardzo dobra przyjaciółka, siostra mojego chłopaka która jest ponad 10 lat starsza odemnie ;) ale wiek u nas nic nie znaczy ;*
Już nie dluuuuugo ;) najpierw dwuletnia rocznica czyli weekend w spa w lipsku z misiem. A potem już kwiecień i moje 19 urodziny, a potem już urlop ;)
Ale przed tym wszystkim  mam trochę czasu i tez ochoty na pare rożnych makijaży na oczka ;) 
A tutaj moje inspiracje : 







Zdjęcia z bloga pięknej i inspirującej mnie dziewczyny : http://www.dominikabudzynska.blogspot.de/?m=1

Love.Kamx3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz