Powered By Blogger

wtorek, 14 stycznia 2014

Perfuma roku 2013

Cześć aniołki,
Dzisiaj chciała bym wam przedstawić perfume 2013. Została stworzona przez Katy Perry i nosi nazwę Killer Queen.




Ja dostalamdużą wersje tej perfumy czyli 50 ml od P;***
Pachnie bosko, słodko lecz nie za mocno . A po pięciu minutach traci na mocy ale trzyma sie długo, przynajmniej u mnie. Co do ceny, ta Perfuma nie należy do najdroższych ale do najtańszych tez nie. Moja była w cenie 120 zł ale to było przed świętami i była na przecenie. W oryginalnej cenie kosztuje koło 160 zł. Jak dla mnie to nawet w oryginalnej cenie jest ok. Jest bardzo wydajna a ja i tak nie kupuje sobie perfum w masach wiec nie boli mnie to zbytnio jak Perfuma kosztuje trochę więcej. 
Co jeszcze bardzo mnie przekonała to jest forma flakonu. Czerwona i podobna do diamenta. Bardzo kobieca i zachęcająca do powąchania;) 




Jak będziecie w jakiejś perfumerji to zapraszam do powąchania ;)

LoveKamx3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz