Powered By Blogger

czwartek, 20 lutego 2014

Come back

Witajcie skarby,
Przepraszam ze tak długo mnie nie było.
Ale najpierw leżałam w szpitalu a potem miałam duże problemy z internetem.
No cóż teraz już wróciłam i posty bedą znowu regularne. Aktualnie zbieram pomysły na następne posty więc jak ktoś z was ma jakiś pomysł to napiszcie mi go w komentarzach ;) 


Moje dziewiętnaste urodziny zbliżają sie dużymi krokami i rownież planujemy sie z P;*** przeprowadzić. Jeszcze nie wiemy czy zostaniemy w Dreznie czy sie przeprowadzimy do innego miasta. Ja osobiście wole duże miasta , większe niż Zgorzelec czy Drezno. Ale przeprowadzimy się tam gdzie praca nam wskaże drogę.

Tutaj jeszcze jedno ze zdjeć które mi przypominają jak bardzo kocham ciepłe pory roku :




Kocham.Kamiix3

Moj instagram : Kamiisblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz