Powered By Blogger

czwartek, 20 lutego 2014

Nowa rutyna twarzy

Witajcie aniołki,
Dzisiaj chciała bym wam przedstawić moja rutynę twarzy i produkty które są do niej potrzebne .

Pare podstawowych informacji, mam cerę mieszana, tzn. Cera mi sie przetłuszcza ale tez jest niestety sucha.
 Pierwsze co rano robię to mycie zębów i mycie twarzy .
To robię żelem firmy kosmetycznej lavera. Ten produkt jest kosmetykiem naturalnym   I do cery mieszanej i zanieczyszczonej. 
Cena tego kosmetyku to 6,95 € czyli koło  30 zł . Konsystencja tego żelu jest bardzo lekka, lecz bardzo dobrze się na twarzy mydli .


Aby polepszyć efekt tego produktu używam elektronicznej szczoteczki regenerist firmy Olaz. Cena to 130 zł. Szczoteczka ma dwa programy, szybki i nieco wolniejszy zależy jaka komu pasuje.  
Główka szczoteczki jest do wymiany co cztery miesiące a jej cena to około 40 zł. 








Po umyciu twarzy albo nakładam jedną z moich trzech maseczek lub używam jeden z dwóch toników. 
Oto moje trzy maseczki :


1. Soraya, 10 minut na głębokie nawilżenie. Cena to koło 3 zł .
2. Alverde, maseczka pilingująca do cery zanieczyszczonej. Cena to koło 4€ czyli jakieś 12 zł. 
3. Soraya, 10 minut na perfekcyjne oczyszczenie. Maseczka glinkowa . Cena to rownież 3 zł .

A oto moje dwa toniki :
1. Lavera, tonik oczyszczający do skory mieszanej i zanieczyszczonej. Cena to 5,95€ czyli jakieś 25 zł.
2. Bioderma Sébium H2O. Cena to koło 30-40 zł.

  
Potem zależy to od pory dnia co dalej używam. Rano używam 1. Żel pod oczy firmy FlosLek Pharma z lutteiną i świetlikiem lekarskim. Cena to około 10 zł a dostać go można u kosmetyczek i w aptekach. 


2. Nawilżający krem przeciw niedoskonalosciom z efektem matującym Firmy Kolestyna. Cena to około 12 zł.
A wieczorem rownież 1. Żel pod oczy firmy FlosLek Pharma z lutteiną i świetlikiem lekarskim. I 2. Żel Benzaknen 5% firmy Gladerma . Cena to coś koło 10€ w aptece. ( dostępny niestety tylko w niemieckich aptekach lub przez internet np. Amazon )


Wieczorem ściągam makijaż mleczkiem Hydra Active 3 firmy L'orèal Paris do cery suchej. Cena to coś koło 15 zł. 


Oto moja aktualna rutyna twarzy;) 
Mam nadzieje ze wypróbujcie pare z tych produktów. 

Kocham.Kamiix3

Moj instagram : Kamiisblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz