Powered By Blogger

czwartek, 9 stycznia 2014

BlogPost

Cześć skarby,
Dziś już piątek i jest 20 po dwonastej wieczorem.
A ja nie mam nic lepszego do roboty niż sprzątanie mieszkania . Doprawdy mieszkam w bloku na jedenastym piętrze ale dziesiąte w sylwestra całe sie spalili i nikt już na dziesiątym pietrze nie mieszka. To znaczy Żr mogę se o trzeciej nad ranem puścić pralkę bez żadnych obaw ze sąsiad który mieszkał podemną przyjdzie mnie opiepszyc ;)
Właśnie zrobiłam sobie test umysłowy który mi pod koniec pokazał mój wewnętrzny wiek. HURRA! Pokazuje mi ze mój mózg jest 17 lat starszy od mojego ciała. Tzn. Ze wyswietliła sie piękna liczba 35. 
Trochę sie mi chciało śmiać ale tez i płakać, moja wina ze nie lubię imprez i jakiś tłumów ludzi albo jak każdy z każdej strony mnie szturcha?
No cóż takie życie ;) ale łach z tego testu jest . 
Oto link : http://www.mbti123.com/mental/pl/

Test jest w wersji polskiej 

Napiszcie mi w komentarzach jaki wam wiek wyszedł ;) 



A tutaj macie pare inspiracji na piękny makijaż oczu ;) : 








Love.Kamx3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz