Powered By Blogger

poniedziałek, 6 stycznia 2014

New Year ;)

Hola skarby,
Przepraszam ze tak długo mnie tu nie było. Ale stres przed, wyciągu i po świętach siedzi głęboko. Chociaz muszę przyznać ze w przeciwieństwie do corocznych świąt to te były całkiem fajne i wypełnione stresem, lecz pozytywnym . 
A sylwestra spędziliśmy spontanicznie w szóstkę w Görlitz a czas przedświąteczny w Zgorzelcu . Niestety w tym dosyć komfortowym czasie nie powstało zbyt dużo zdjeć ale znalazłam pare starych i postanowiłam je wydrukować. Po tym jak straciłam pare super fotografii z Hiszpanii z 2012 nie było innej opcji dla mnie . Od teraz wszystkie zdjęcia które coś dla mnie znaczą zostaną wydrukowane i wklejone do albumu który muszę jak najszybciej kupić bo mam już wydrukowanych koło 50 zdjeć.

A tutaj macie pare wspomnień które należą do tych najpiękniejszych w moim życiu ;) ;***





Wspomnienia to jeden fragment życia o który musimy sami dbać bo dają nam siłe i przypominają o tych momentach które były wyjątkowe;) 

Love.Kamiix3

Instagram: kamii0007

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz