Powered By Blogger

sobota, 11 stycznia 2014

Czas na długie włosy ;)

Cześć skarby,
Dziś post o moich planach na zapuszczanie włosów i o tym jak mam zamiar to zrobić ;)
Na YouTube znalazłam masę filmów a na internecie bardzo dużo artykułów o wcierce firmy Jantar ;)
Nie miałam dostępu do tego produktu ale na szczęście wujek mi go przywiózł do Drezna, dwie buteleczki po 100 ml. Zostaly kupione w aptece w cenie koło 10 złoty .
Zapuszczanie zaczęłam w sobotę 11.01.14 
I będę je kontynuowała przez pół roku czyli do 11.07.14.
Mam nadzieje ze urosną mi gdzieś 20-30 cm. Wiem dosyć wysoki cel ale mam zamiar używać tej wcierki codziennie.
Używam jej teraz czwarty dzień i zauważyłam ze nawet jak mam trochę tłuste włosy to jak  nałoże wcierke na skórę głowy i poczekam aż wyschnie to nie są tak tłuste jak wcześniej;) dosyć fajnie jak dla mnie. Jedyny problem z tą wcierka jest jej szklana buteleczka lub lepiej powiedziane ten dziubek. Niewygodnie sie nakłada ale znalazłam rozwiązanie, przelałam płyn do buteleczki z atomizerem.;)
A teraz pare fotek : 

 





Trzymajcie mi kciuki żeby mi szybciutko urosły włoski ;***

Love.Kamx3

1 komentarz:

  1. używając jej raz dziennie każdego dnia włosy, w miesiąc miałam około 2-3 cm przyrostu. 20, a co dopiero 30cm w pół roku to moim zdaniem Mission Impossible, choć też zależy ile wyjściowo rosną Ci włosy bez wspomagaczy :)

    OdpowiedzUsuń